segblogg

En frånvaro är en frånvaro som inte är en frånvaro.
Det är tråkigt att skriva inlägg för bloggen vill aldrig ladda upp bilderna som jag försöker lägga in. Dessutom händer en massa saker i skolan, jag hinner inte tänka på inlägg, utkast och internet.

När projektarbetet är avslutat vecka 15 kommer jag tillbaka helt. Som om någon skulle bry sig?

Hej så länge du gamle indian.


Bananen som är (var, nu sover han i min mage. Eller vänta, det där var en vecka sedan. Nu sover han i en bajsbrunn) kär i Helén.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Mitt projektarbete ska vara klart på fredag. Jag är långt ifrån klar men det är lugnt du får komma och kolla på det sen, 9 maj i Linköping! Eller ja, det ju hela modevisningen men what the fuck, kom ändå! Jag ska ju inleda det hela i min sexiga outfit från projektarbetet ändå liksom. :P Yay me!

2009-03-08 @ 19:17:11
URL: http://regnkatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0