gissa vem som är uppe med tuppen

Inte är det jag i alla fall. Vi har ingen tupp så det är ju lite svårt att gå upp tillsammans med honom. För många år sedan däremot hade vi en svartvit mestupp, en riktig goding. Men så kom räven och förstörde det mesta. Det var bara den galna, gamla, lilla hönan som överlevde för att hon kutade upp i skogen.
Nog om hönsgårdar.
Anledningen till att jag knapprar på tangentbordet i ottan är för att jag gick upp vid fel tid. Är ju inte någon morgonmänniska annars då hjärnan inte kommer igång förrän framåt tio. Men idag, när jag hade lite sovmorgon, (ja pfff pinsam sovmorgon, men så är det att bo långt från skolan) då minsann, vaknade jag klockan sex och kände för lite havregrynsgröt.



Kommentarer
Postat av: Kungen

JAJA Hanna montana lokade dig ur sängen ändå hehe

2009-03-14 @ 10:55:59
Postat av: Jack Sparrow

Att du inte fångade räven och tvingade den att agera tupp,typ,"Det är morgon,klockan är,..väldigt mycket". Hälsa kungen att jag tycker att Silvia är jävligt het. Peace over and out.

2009-03-15 @ 21:07:28
URL: http://thepirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0