problem

Kära Bullen.
En sen kväll för några dagar sedan så kom jag att tänka på en viss sorts kamera som använts några gånger under den foto B-kurs som jag läser. Kameran är av märket hasselblad och var förr i tiden mycket dyr (dagens upplagor ska vi inte ens tala om).
Visst låter Hasseblad väldigt likt hasselback... kanske, lite? I alla fall, jag har väldigt svårt att hålla isär de två orden (ungefär som med min kompis Lindas pappa. heter han Jan eller Lennart?) och säger ständigt fel.
Hasselbackskamera- Hassebladspotatis.
Detta misstag har jag även begått inför min fotolärare vilket känns lite pinsamt. Tänk om han tror att jag egentligen är mer intresserad av potatis än av fotografering!
Vad ska jag göra.

MvH yellowbastard 


Mmmm gott.

  
Inte så gott.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nä inte så gott kanske... =)

2009-01-31 @ 21:53:42
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: baaaaaaaaaaaah

lägg till Hasselhoff så blir det ännu knepigare! :O

2009-02-02 @ 21:23:35
URL: http://barbatartek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0