morning sunshine & datakrasch

Eeeeehutjoicktjoick. Så här tidigt på morgonen har hjärnan inte riktigt startat.
Just nu sitter jag på mampaps jobb och väntar på att tiden ska gå. Eftersom kollektivtrafiken från skogen suger (detta har jag skrivit om mååånga gånger förut så vi lämnar det snabbt) så har jag åkt med mampap till stan tidigt.

Pap sa att jag kunde sitta här, i ett mörkt rum med endast en whiteboardtavla som väggdekor, och filosofera.
Det är bra, här kan jag inte råka ställa om viktiga inställningar på någon av de anställdas datorer eller riva ner dokument i papperskorgen.
En gång satt jag vid en av AD,s datorer (ensam då det var söndag och jag skulle skriva ett skolarbete).
Jag hade det trevligt, drack varm choklad i godan ro. Spillde ut varm choklad över skrivbordet i godan ro. Såg hur varm choklad rann ner i alla kontakter i godan ro. Fick panik i godan ro.
Den gången hade jag tur. Hann precis torka upp allt innan mamma kom (och ingen dator sprängdes).

Men däremot har jag förstört två telefoner då lillebror och jag lekte kurragömma här och jag gömde mig bakom ett skrivbord. Fastnade i en massa sladdar när jag skulle springa till ett nytt gömställe.
Ååh vilka härliga minnen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi sadlar om och drar till england tycker jag!

2009-01-15 @ 21:33:19
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Ellen [Alatariiel]

Hey! Vilken trevlig blogg jag har kommit in till ;D

Hur har du det? Jag har det bra, även fast jag är sjuk! "/.



Mvh Ellen.

2009-01-20 @ 11:14:47
URL: http://alatariiel.blogg.se/
Postat av: Arandur

Bra blogg.

Kolla gärna in min fotoblogg.

Ska vi följa varandras på bloglovin?

2009-01-21 @ 12:20:06
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0