förvirrande sms

Igår fyllde Kajsamajsa 19 år. Hurra! 
Hon ville ha ett grattis-sms. Jag skulle skicka ett grattis-sms.
Det gick inte så bra.
Att skicka det på dagen glömde jag bort men så när solen föll ner bakom träden och klockan slog elva kom jag på det. 

Plötsligt var det morgon, eller snarare förmiddag. Jag kände något hårt under huvudkudden, min mobil! 
Den var inne på sms-funktionen och där stod ordet "yippidodej"... jag antog att jag i sömnen försökt skriva grattis-smset till kajsamajsa och fortsatte därför på det. Efter en lång förklaring och grattis så sändes sms:et, till Linda. 
Så det var bara att börja om. Inte fullt så lyckat.

Det är svårt att vara sömgångare, sömnpratare och sömnsmsare.

I alla fall; GRATTIS KAJSA I EFTERSKOTT!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du kunde ju ha gått in på skickat och sen skickat samma igen till kajsa och inte mig :P

2009-01-14 @ 19:20:01
Postat av: Kajsa

Tacktack! :D

2009-01-14 @ 20:48:26
URL: http://regnkatten.blogspot.com
Postat av: y e ll o w b a s t a r d

svar till Linda: Duuuh... Trorunte ja gjorde det ällör? :POSD

2009-01-15 @ 07:55:21
URL: http://yellowbastard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0