fan och hans lillebrors hamsters bästis

Idag var nog inte en lajbans dag. 
Idag var faktiskt en urkig dag.

Får jag klaga lite? Ja det får jag. Hohohohoho.

minus denna dag:

› Försov mig och fantiserade om att bygga en säng att ta med på tåget. En säng som går att fästa fast i sätet och som har ett stort fluffigt täcke. Ååååh.
› Hade för stora byxor som åkte ner och visade min inte fullt så smickrande bakdel för omvärlden.
› Tänkte på slem under lunchen. Slem slem SLEM! Det var äckligt MEN jag sa det inte högt för en gång skull. Annars är jag elak och vräker ur mig snuskiga tankar under lunchen. Men inte idag, för det var en dålig dag.
› Åt banan. Banan är äckligt.
› Misslyckades på Foto B. Totalt.
› Sprang som ett as till tåget för att sedan få reda på att papi glömt bort att bära in min träningsväska från bilen imorse (eftersom jag bor på landet men tränar i stan så måste jag ta med mig träningsväskan på morgonen). 
Mamma hade åkt hem med den bilen och jag blev mer försenad än innan. Grät en tår på tågstationen och sparkade på en stolpe (vid den här tidpunkten hade tålamodet rykt.)
› Hann inte äta innan träning.
› Träningen gick skitbajsyeahusch. Seriöst, vad gör jag där? Förstör.
› Mamma sa att jag måste ta körkort och skaffa mig ett jobb. Jag sa att jag inte ville bli vuxen. Men det fanns tydligen inget att göra åt enligt mamma. 
› Upptäckte ett munsår. F*n.

Kom hem, åt tacos och blev glad igen.



Kommentarer
Postat av: Lindur

Helgen hos mig får kompensera den här dagen

2009-01-14 @ 08:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0