snö

Damn you lazy grrl!
Idag skulle jag åkt in till skolan för att jobba med projektarbetet och låna Helan en nål. Det var verkligen lockande, för en gång skull ville jag faktiskt måla färdigt en tavla. 
Klockan 07.45 yrade en försenad pappa upp och sa: Klockan är kvart i åtta, jag börjar åtta.
Sedan försvann han snabbare än blixten, jag hann inte ens reagera innan han var ute ur huset. 
07.47 svarade jag: vaaa?

Så nu sitter jag här i full mundering (mössa och gosig tröja) och funderar på hur den här snöiga dagen ska te sig. 
Kanske ska sy om lite kläder? Eller inte, senast jag försökte mig på det så blev två tröjor och en kjol oanvändbara. 
Kanske ska baka en kaka? Eller inte, jag får faktiskt inte äta godis och sådant på vardagar och jag är inte en sådan som bakar och sedan sparar kakan (hallå, och vem ska slicka skålen då?).
Kanske ska jag bara halvligga i vår obekväma soffa och se på tv-shop. Ja.


I den här staden borde jag vara nu (visst ser det ut som typ New York...typ)



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Drömmer du om det perfekta Hollywood-leendet? Vill du ha vita gnistrande tänder?

2009-02-12 @ 15:23:09
URL: http://fredstar.blogg.se/tandblekning/
Postat av: sannie

hoppas du har haft en fin dag :)

bevaka mig på bloglovin? Jag bevakar dig då! ^^

/ Sannie

2009-02-12 @ 18:50:23
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0