målamu

Oj vad seg jag är på att uppdatera, men det blir så när man har mycket att göra. Till exempel ligga på köksgolvet och sjunga.

Idag var jag i skolan och pillade med projektarbetet. Tummen är äntligen ute ur röven om man får uttrycka sig så.
På eftermiddagen var ateljen tom sånär på en liten blond jänta med stor huvud, jag. 
Det var disco för hela slanten.
Ja tänk dig själv; ett stort rum med hög musik och en smal pelare som lätt kan tas för en strippstång. Yeha!

Linda tryckte smashing tröjor som vi alla ska ha på oss samtidigt och glänsa som stjärnor en sen vinterkväll då snoret fryser till is i näsan.

I morgon är det projektarbete som gäller igen, och avokado.


En ormbunke som jag mötte i Göteborg för några veckor sedan...

Kommentarer
Postat av: spider

hej hej! ormbunken

2009-02-25 @ 19:52:58
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0