sås

Åh, jag glömde nämna det förut. Jag åt världens godaste sås inatt!
När jag kom hem efter lagfesten så var magen tom och lite arg, den ville ha mat. 
Det fanns ris och kyckling i kylskåpet men jag sa till mamma som plockade fram* det att inte bry sig om såsen.
Hon stirrade då på mig och sa:
"Du är dum om du inte tar såsen"
"Okej, jag tar väl såsen då" svarade jag.
Tack mamma, det var den godaste sås jag någonsin smakat. Visserligen har jag ätit samma sorts sås förut, men den här gången hade pappa verkligen lyckats.

Sås to the people!

* jag vet inte varför hon plockade fram maten åt mig, hon är inte min slav. vanligtvis plockar jag fram sådant själv, men hon kanske hade lust att serva mig. mer så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0