lista i natten

Det är natt i Nrrkpng. Snart ska Helan och jag äta popcorn och se på Beetlejuice. Kakan sover invirad som en fjärilslarv i puppa i Helans täcke. En lista om natten slår aldrig fel.

Personligt:
1. Hur lång är du? -
En meter och någonstans mellan 64 och 67 centimeter
2. Vad vill du bli när du bli stor? -  Jag är redan stor trots det där krumelurpillret en skum typ med orangea flätor gav mig på Sergels torg förra hösten. Nu är jag student, sen vill jag bli något roligt.
.3. Vad pluggar du? - Färgkladd och lerklumpar. Bild och form alltså.
4. Har du långt hår? - Förbi axlarna och ner någonstans i den mörka avgrunden.
5. Vilken hårfärg har du? - lysblond
6. Sminkar du dig? - Ja, ibland vill jag att mina ögon ska synas någonstans där innifrån.

Familjen:
1. Bor dina föräldrar ihop? -
Typ.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Hej dilemma!
3. Hur många syskon har du? - Två bastarder och en hybrid
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? - Jajagvetattjagskulleringamenråkadeliksomglömmasorry
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - Älgstek , sådan som växer i munnen när man tuggar. Det är coolt.
6. Hur många ställen har du bott på? - Ett rött hus på landet, vi har ladugård full av katter och skräp
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - Lillebror när han är arrogant och allmänt bajsig
8. Vilken familjemedlem är snällast? - Mamma, hon är för snäll för sitt bästa. (men gillar att snacka skit om folk mähähähähä)
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - I morgon ska lillebror, syster, R och jag åka till västergötland. Äventyr!
10. Hur gammal är din mamma? - 51 gyllene år.

Kompisar:
1. När var du senast med nån kompis? -
Är det nu. Helan gör läxa och Kakan sover
2. Hos vem sov du över senast? - Sover över hos Helan nu. Eller vi sover ju inte, men det är natt!
3. Har du kysst nån kompis? - Nope
4. Har du varit tillsammans med nån du är kompis med nu? - Nepps
5. Vem har du varit kompis med längst? - Öööh, sådant håller jag inte reda på.
6. Vem känner dig bäst? - Jag?
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - Några dagar och för alltid (eller inte osams, jag är inte alltför långsint. snarare inte kompisar längre)

Kläder:
1. Vad har du på dig idag? -
Superman-pyjamas, sockar. Ja, och underkläder. Ska jag beskriva dem?
2. Har du bytt om idag? - Från vardagskläder, jupp.
3. Vad använder du för skor? - Converse och liknande gympaskor
4. Har du gett bort kläder nån gång? - Mmmyrorna. frälsis och kusiner.
5. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Ja efter en vecka, slår aldrig fel
6. Har du ljugit om din klädstorlek någon gång? - Jo, jag är en tjockispojke i smyg som har storlek xxxxxxxxxl

Vågar du:
1. Skrika åt dina föräldrar? -
Inte ofta, jag är inte en såndär arg sak. Smäller jag igen en dörr hårt så får jag dåligt samvete för att dörren kanske fick ont... (ärligt alltså).
2. Klä dig annorlunda? - I fear nothing
3. Vara dig själv? - Ja, förutom på fotbollsträningarna, då blir jag onormalt stilla och mister talförmågan. Sorgligt och tråkigt.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - Trivs inte med det, men jag älskar att bada så whateheck
5. Pierca dig? - Jarå, men nej tack.
6. Dig på utmaningar? - Det beror på vad det är ju! Jag kanske inte vågar slåss med en krokodil om någon utmanar mig, men jag skulle våga peta i näsan offentligt.
7. Ha sex på offentlig plats? - Ingen aning, Kerstin.
8. Vara omogen? - Ja, vågar gör jag, men det är omoget... Barnslig är jag dock jämt.
9. Äta småkryp? - Myra kanske, men inte skalbagge.

Random:
1. Vet du vem fato är? -
En tjockispojke kanske.
2. När tuggade du tuggummi senast? - torsdag
3. När var du på semester senast? - Somras, Italien. Prego.
4. Vilken färg är det på din tandborste? - Grönt med lila blommönster. Designborste är den enda borsten för mig!
5. Är ditt hår tråkigt? - Det är blont och hänger där. Vad tror du?! Jag vill ha Pocahontas-hår eller alvhår.
6. Vad har du för påslakan just nu? - Beige och tråk.
7. När såg någon dig naken senast? - Jag hatar att visa mig naken för folk, omklädningsrum efter match i somras kanske.
8. Hur ofta duschar du? - Varannan dag, är jag ledig kan det dröja längre. Länge.
9. När ska du gå och lägga dig? -
När mina ögonlock faller ihop, jag pratar sluddrigt och osammanhängande och skrattar konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0