idag var en väldigt intressant dag. jag känner för att skriva ner allt viktigt jag tänkt på. yeah!

Kroppkakor är så äckligt. Att dessutom hälla rinnande fett över.... Blä!

Mitt Batman-påslakan är skitsnyggt men jag är rädd att det bleknar när jag tvättar det. Materialet känns skört.

En läxa ska nog vara klar till i morgon.

Jag är rädd för att prata i telefon och känner mig som värsta tuffa och modiga bruden när jag väl vågar. Det är inte coolt egentligen. Alla kan hålla i en telefon och prata. Suck.

Det blev aldrig dag, himlen var mörk tills den blev mörkare.

Om natten ska man sova, inte studera månen och rita tjocka nakna tanter som sitter kul så att deras fett veckar sig.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Haha ok den visste jag inte, för den var inte med i testet, men det blir till att memorera det i hjärnkartan då ;)

2008-11-18 @ 23:40:13
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: baaaaaaaaaaaah

hahahahahaha!!!



detta var ju en skitrolig blogg!! (till skillnad från alla modebloggar!!) XD

2008-11-19 @ 20:31:00
URL: http://barbatartek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0