the number is 23

"Men jag träffade dig i huvudet 13 gånger!!!!!!1"

Förklaring: 
Tv-spel+storebror med smärre aggressionsproblem= The Hulk

I dag hade jag klackskor, det var obehagligt. Ungefär som med klänning. Det är så fint och jag blir låtsaskär i tusen fina klänningar och skor. 
Sen när de väl sitter på mig så är det så fult och felplacerat att Arne Weise skulle sätta julglöggen i halsen om han såg mig (vad har Arne Weise med mina klädval att göra?).
I alla fall, jag hade klackskor OCH klänning, på IKEA. Mamma sa att det såg fint ut, förutom den knallorangea toppluvan jag hade på huvudet. Den passade tydligen inte till resten av kläderna.
Mamma köpte julklappar och jag lyckades fjäska till mig en grön nyårsklänning (vafan, vad ska jag med klänning till? det är obehagligt, fatta!).
Hemma bakade vi julgodis och bröderna hämtade gran i stora sagoskogen bortanför den gamla fårhagen. Lilbro sa att han minsann skulle klä granen i år och jag fick inte vara med. That pissed me off, så jag klampade och smällde lite i dörrar. Sen låste jag in mig på mitt rum och lyssnade på the knife på volym 37. Det var högt och jag slutade vara arg efter två minuter. 
Jag suger på att vara arg, det går inte. 
Stannade på rummet i en halvtimme mest för att hålla fast vid mina principer (vilka?). 
När jag var utled på att låtsastjura gick jag ner till vardagsrummet och öppnade alla stängda luckor på julkalendern, tjo!


OOoooooOoooo förresten, min syster är nu officiellt en mamma. Och R är pappa. De har en liiiiiiten flicka som heter Nemi, som min katt. Det är väldigt passande. Båda är pyttesmå, squeeekiga och söta. Ja, jag brukar tycka att nyfödda barn är rätt så fula (missförstå mig rätt), men Nemibarnet är söt på riwktight. 
Jag längtar tills det att hon blir så stor att storebror och jag kan lura i henne konstiga historier om ost, spöken och tjingotroll.

Angående rubriken till dagens inlägg så skrämde den dåliga filmen skiten ur mig. Usch, hela rummet snurrade när jag skulle sova och allt blev 23. Idag är det den 23:e, aaaaaah!

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0