ojojoj-ojojoj-oj oj-oj-oj

Sjörövarfabbe farfars far, är minsann en sjusärdeles karl. Kring alla hav han far och far, tjohej hadelittan lej.

Jag rycktes visst med ett tag där. Härlig låt.

Jo vad har hänt den senaste tiden då? I natt sov jag i the apartment som jag ska halvbo i (storbro helbor). Mitt rum är stort som Versailles spegelsal och kyliga vindar blåser över det isiga golvet, annars är det rätt så mysigt. Typ. Fina fönster i alla fall.
Men åter till sovandet; jag hade väntat mig diverse mardrömmar och hallucinationer då jag är en mycket neurotisk person, de uteblev! 
Istället vaknade jag fem sex gånger under natten och tänkte: "fan jag har missat tåget!". 
Bara en gång blev hjärnan knäpp då jag fick för mig att en riktigt fet kvinna med grishuvud och grå peruk stod vid sänggaveln och grymtade. Okedoke.

I morse vaknade jag panikslagen innan klockan ringde och tänkte; "Fan jag har missat tåget". Åt frukost som framkallade konstiga rapgaser, klädde mig och traskade på isväg ner till tågstationen. Väl på tåget var det dags för sovtid. Efter en stund vaknade jag och tänkte; "Fan, jag har missat tåget!"


//pasta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra lördag då!

2008-12-06 @ 16:08:55
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0