yabbadabba

Det enda händelserika idag var när pappa och jag stod framför spegeln i badrummet och testade mammas glasögon.

yb: Ser jag smart ut nu?
papi: Nej.
yb: Nu då?
papi: Nej.
yb: Men nuuu då?
papi: Det är ingen idé att du försöker.
yb: Mäh!

För övrigt måste jag omforma min studentmössa. Den är rund, det är definitivt inte mitt huvud. Hatt- och mössångest är inte vanligt. Men är man ett big head som dessutom är format a la alien så kan det uppstå vissa problem.
Jag kan ju låtsas att det får plats många intelligenta tankar där inne, men egentligen är det nog mest fyllt med stoppning från dockor och träflis.
Oooh snart är det bal. Som det ser ut nu tvingas jag nog gå iklädd sopsäck.


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hoppas du har en härlig dag :) Vad ska du hitta på idag, en så solig fredag ?



Vill du köpa en underbar bloggdesign? du bestämmer själv hur du vill ha den, jag gör&kan allt ! 200kr :)

2009-05-15 @ 14:59:53
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0