frågorrrr

Hittade (stal) en lista. Får fylla i den även om det är trist för andra (eftersom det är natt nu...ja)


Du heter:
 Yellowbastard...
Smeknamn: Pasta (fast det är bara Kajsan som säger)

Beroende av:  Socker och avokado.
Vad tror folk om dig? Vet inte. Kanske tycker de att jag är lite underlig/blyg/ohämmad/argsint/glad
Vad får du oftast komplimanger för? Min hårfärg och mina aslustiga tummar (folk verkar tycka om dem konstigt nog...)
Hur imponerar man på dig? När man är smart och rolig. Talanger är alltid kul.
Brukar du skratta för dig själv? Hehehehe.
Äger du några converse: Nop. Fina, men går ju bara sönder.
Är du allergisk i mot något: Typ lim. (YES!)
Brukar du komma i tid: Nej. Sena senfamiljen från Senien. Känns ganska nonchalant och otrevligt men jag kan inte hjälpa det. Tiden bara går hela tiden.
När blev du fotad senast: Igår när jag åt och satte knäcke i halsen. Linda, thank you very much.
Hur känner du dig nu: Molande ångest strax under tolvfingertarmen. Beräknas gå över på söndag.
Vad tycker du om fötter: De är väl inte direkt fula. Fysiskt är de däremot ganska dåliga. Får nageltrång hipp som happ. Blä. Förstör min livsglädje.
Vad längtar du efter: Likörägg. (det är det enda jag tänker på nu i påsktider.)
Är du blyg? På något konstigt sätt. Flamsigt blyg. Undviker ögonkontakt och springer ofta runt runt.
Sysslar du med någon idrott: Fotboll.
Är du bortskämd: Inte med pengar, men har en nice familjesituation och härlig släkt.
Vad är det värsta du vet? Prestationsångest.
Du samlar på: Skräp
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen, jag gillar inte att prata i telefon. Blir stressad av att inte se hur personen jag pratar med reagerar med ansiktet  (det berättar mer än rösten)
Vill du ha barn: Visst. Putte, Fnutte och lille Karl.
Solar du ofta: Nej, halvt albino. Varför slösa tid med tråkig solning när det ändå inte hjälper? Badar hellre.
Gillar du att dansa: Mycket.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Va, nej! När jag lagt mig i sängen så är alla problem bortsuddade. Dem kan jag tänka på på tåget eller någon annanstans. Men tro inte att jag somnar lätt och ledigt för det. Hallucinerar och drömmer mardrömmar varje natt istället. Kul.
Röker du: Blä. Nej. Blä. Så förbaskat onödigt. Jag ser verkligen ingen anledning till det alls. Luktar bara skit.
Vad gör du på helgerna: Ehe. Leker med gubbarna från Cluedo.


Kommentarer
Postat av: Jack Sparrow

Mycket avslöjande och lärorikt,tar hand om din socker och avokado beroende. Vet du vad jag käkade igår kväll? Blåbärsbullar med kebabkrydda och gurkmeja,mmm,sjukt gott. Ha det,peace over and out.

2009-03-25 @ 09:34:45
URL: http://thepirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0