flagor

Det är lov. Jag går alltid ner mig när det är lov.
Infisna mjukisbyxor, toffs mitt på huvudet och frusna fingrar.
I fredags kände jag mig stor och stark, tänk att ha en hel vecka till projektarbete, långpromenader och diverse pyssel.
Vad har hänt hittills?
Jo, jag har läst Harry Potter och den flammande bägaren igen (väldigt irriterad på den där pottsorken för tillfället, kan han inte sluta tjura?). 
Det var nämligen så att när jag läste sjunde boken så fick jag svar på en massa som redan passerat bäst före datum i min hjärna och som krävde uppdatering. Tre böcker avklarade.
Harry Potter är inte så jäkla fancy egentligen. Kul idé, fantasieggande, men människorna... så svartvita och platta. Tråkigt.

Nu kallar maten. Hej.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det är väl mest världen som är underbar (och ron såklart...). Annars är dom ganska förutsägbara men jag älskar dom ändå! :D

2009-02-18 @ 14:51:53
URL: http://regnkatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0