en onsdag

Idag är en så konstig dag, men jag kan inte berätta varför.
Jo delvis.
De positiva sakerna kan jag dela med mig av, bra så?

- åt spagetti och köttfärssås
- vågade gå till - - - - - - och söka jobb (annars är jag en mycket rädd människa som dessutom har djup ångest över att verka korkad i andras ögon)
- övningskörde på City Gross parkering. Mamma vrålade i panik och jag skrattade, som vanligt.
- åt spagetti och köttfärssås.


En bild som inte har någonting alls att göra med inlägget. Yay!
Eller jo om jag ska köra på det djupa, jag menar riktigt djupa. Uttrycket "IQ fiskmås" används inte allt för sällan i mina trakter. När jag söker jobb eller hjälp så är jag alltid rädd att verka dum, som en fiskmås. AHA! Bra anledning att lägga in den bilden. Mission accomplished. 

Kommentarer
Postat av: kungen

Bilden har väl med formen av bloggaren att göra hehe fågelbenen och dom runda formerna ???

2009-02-19 @ 06:23:39
Postat av: Lindur

jag sökte kobb idag, de var glada och ville gärna

2009-02-19 @ 18:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0