amäh

Missade "Fosters home for imaginary friends" bara för att jag satte mig här. Damn. 
Nu visas "Ed, Edd and Eddy" istället och det är mycket tråkigare. Jäkla i-landsproblem.

En till sak angående tv; igår visades top model 11 och av en slump... tittade jag på det. En av deltagarna sa (om en annan deltagare): "Man kan vara ful på utsidan, men hon är verkligen ful innifrån och ut. En ful människa". (jag trooor inte att hon syftade på fula inälvor, utan på personligheten)
Är inte det en av de taskigaste saker man kan säga om någon? 
Jo, det var lågt.
Och jag blir arg över ett fånigt program från Amerikat. Yeha.

Kommentarer
Postat av: sannie

hoppas du har haft en fin dag :)

mvh sannie the pink fuzzy bunny

2009-02-05 @ 22:56:27
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0