Tjo!

Musikalen är i full gång. Det är svettigt och härligt. 
Så många duktiga. Jag vill nypa alla i kinderna och bjuda dem på saft. Oj, där förvandlades jag till en stolt mormor på två sekunder.
I morgon har vi två föreställningar och sedan fortsätter det till lördag. Tråkigt när allt tar schlutt. Försöker att inte tänka på det. Sådär, nu tänker jag inte på det.
Helén och jag är Frank och Bertil Knutsson i några scener. Gamla gubbar. Frank är den snuskiga och Bertil den arga. Bertil är gift med Märit som är en positiv och aktiv dam. Men det får man inte veta något om i musikalen för den handlar om Ludwig van Beethoven i ny tappning. Hur han går sin egen väg och rockar loss trots motgångar.
Se den om du har chansen. Ja! 
Säg efter mig; "Nu-ska-jag-nog-köpa-en-biljett-till-Ludwig-en-klassisk-rockmusikal-det-kommer-bli-skoj. Jag-pratar-med-robotröst."
Bra.

Kommentarer
Postat av: kungen

Kommer

2009-04-28 @ 06:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0