the science of smelly armpits

Mors!
Igår somnade jag med kläderna på, vid halv tolv (kvällstid) for jag med ett ryck upp ur sängen och dundrade nerför trappan. Inte förrän jag klivit in i badrummet vaknade jag, och detta på grund av en ohygglig stank. Det luktade ruttna trosor, möglig nageltrång och grisbajs med en touch av lökringar i hela rummet! Med svåra kväljningar tryckande i halsen rusade jag ut igen och undrade vem som dött under duschgolvet. När några sekunder av avsky passerat gick det upp för mig, på handukskrokarna och över duschväggen hängde kläder, närmare sagt min lillebrors träningskläder.
För att undkomma smärre lungskador drog jag ett djupt andetag vid ett öppet fönster och rusade sedan in i badrummet för att hämta tandborsten. 

Det är nästan fascinerande att det kan lukta så illa. 

p.s. Lillebror har fortfarande inte lagt kläderna i tvätten, trots klagomål. Tack för att du respekterar andras känsliga luktsinne oh ärade broder... d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0