dear mr president

Inatt är det valvaka i USA, tänk att vi bryr oss lika mycket som när det är val i Sverige. Om inte mer?
Ja, USA är en supermakt och så vidare. Men vilken hysteri.
"Va, skulle du rösta på McCain?!", "Obama skulle jag lätt rösta på, fast jag vet inte vad han står för".
Det finns tre valvakor att välja mellan, härligt med utbud.
Visst att USA påverkar Sverige, men sitta uppe hela natten? Nej tack.
Jag låtsas inte bry mig om politiken, men fan om inte Obama vinner. Jag kan självklart inget om hans åsikter, mer än att han är demokrat. Men Sara Pahlin ett pucko, det står i tidningen.
Se vad jag kan tycka.

Vad jag menar är; Varför kräker folk ut sina åsikter om amerikas val när det inte hjälper ett jota? Vi har inte rösträtt där. Duh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0