saco-mässa

Den där mässan var ganska trevlig, vi fick heliumballonger att roa oss med på hemresan.

Vid toaletterna fanns det en vägg som var täckt av växter, awesomeness.

Mycket folk var det, mycket folk att titta på. Jag såg säkert fem stycken från min gamla högstadieskola, vi glodde dumt på varandra. Sociala människors klubb.
Tydligen var en gammal klasskompis där också, hon sökte efter mig men vi fann inte varandra. Det var synd, vi har ju inte setts på två år. Oh shhit i balleboo vad längesedan vi slutade högstadiet! Det känns som igår.
Tänk då hur det kommer att kännas om tio år när jag gift mig med den där charmiga killen med genomträngande ögon och flyttat till Nuuk för att forska om de smältande iserna. Jag kommer få sådan ångest över att inte vara ett nervvrak till tonåring med mindervärdskomplex längre.
Ööh i alla fall. Saco-mässan var trevlig, men maten äcklig och självklart spillde jag dressing över min vita tröja.

Tjo!


En gång i idrottssalen när Helan och jag klättrade på läktaren. (Bilden har inget med texten att göra. Eller jo kanske som en motsättning till texten. Tänk såhär, jag skrev om mindervärdskomplex, men på bilden ser jag snarare maktgalen och egenkär ut. I bakgrunden hejar Helan på för fullt.)

//Pasta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0