snurr

Sängen var stor och mjuk, jag sjönk allt djupare och andades långsamt ut. Äntligen fick jag tid att sova. Lätta drömmar pustade fram bland dåsiga tankar.
Då väcktes jag av att någon slog mig på armen.
 "Nu kommer du inte längre" sa en mörk röst. 
Jag kände irritationen växa, låt mig sova. Mina ihoptorkade läppar drogs sakta isär för att kunna utdela svordomar, samtidigt öppnades ögonen. Runt omkring mig stod blå stolar och uppe i luften svävade ett mansansikte. 
Då förstod jag.
 Det fanns ingen härlig säng och jag skulle inte få sova ut. Tåget hade stannat och det var dags att gå av.



Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Snurr ja, du är härligt snurrig,alltid ett nöje att ta del av dina tankar. Ha det bra.

2008-12-11 @ 21:10:53
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0